tirsdag den 8. november 2011

At springe ud...

... er nok altid lettere sagt end gjort. Ligegyldigt om det er ud i noget nyt, ud af skabet, eller ud som blogger, som jeg gjorde i dag! Sådan da.
Da jeg oprettede denne blog, var det mest for at holde styr på de kreative ting, jeg syslede med - billeder af kager og indhold, de flettede tasker osv., samt et sted at lave en altid tilgængelig liste med links til de kreative sider, jeg ville bruge som inspiration. Derudover fandt jeg selve bloggerdelen interessant, fordi jeg her kunne skrible mine erfaringer ned, så jeg i min til tider distræte verden ikke lavede samme fejl hver eneste gang.
Ret hurtigt tænkte jeg, at der med tiden nok kom lidt personlige emner op også - og jeg fik ret ;) Faktisk skete det ikke med tiden, men fra start stort set. Hvilket er fint med mig.
Jeg offentliggjorde ikke min blog - eller jeg opgav den som side på Facebook, men gjorde ikke folk opmærksom på det. Jeg synes, det var så hyggeligt med mit eget lille "private" rum på nettet, og tænkte, at jeg jo med tiden kunne offentliggøre den, når jeg fik lyst. At der skulle gå knap 6 måneder, før det skete, havde jeg ikke rigtig tænkt over. Men i dag gjorde jeg det, omend overfor en begrænset flok... Jeg har ikke blæst den ud på min profil eller på nogen af de hjemmesider, jeg bruger. Det har jeg ikke behov for endnu. "Småtterier" er min blog - den er ikke meget, den er ikke professionel og den er ikke revolutionær, hverken i stil, indhold eller design, men den er min, og jeg holder af den :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar