onsdag den 23. november 2011

Testing testing...

Jeg er nu blevet en mobil Blogger - tror jeg nok! Det burde dette indlæg kunne afgøre, det er skrevet på mobilen.


Herhjemme er alt kaotisk lige nu, vil gerne skrive om det, men har svært ved at styre tankerne, så det kan blive forståeligt. Humlen er, at min kære stærke rolige bredskuldrede mand har smidt håndklædet i ringen og sygemeldt sig med stress. Måske kun midlertidigt, måske ikke. Uventet kan jeg næppe sige det var, har jo skrevet en del om det før, men det er alligevel overvældende at finde ens stærke klippe siddende i sofaen mandag morgen og sige "jeg kan simpelthen ikke overskue at køre på job!".


Min indre panikdjævel har haft det sjovt de sidste dage, og det føles ikke som om den er på vej i hi igen foreløbig. Fremtiden er skræmmende lige nu, på så mange niveauer. Men det må vente til i morgen. Nu er det sengetid.


Published with Blogger-droid v2.0.1

Ingen kommentarer:

Send en kommentar