søndag den 6. maj 2012

Long time no see...

Ja, man kan vel næppe kalde min blog-aktivitet i april for prangende?! Èt sølle indlæg blev det til - og endda et gusten et af slagsen! Jeg kan afsløre, at april startede med en skønherlig lille påskeferie med yndlings-ynglet, hvor kreativ udfoldelse mest bestod i perleplade-lægning og krusse-dulle-tegning.

Resten af april blev brugt på skolen med blandet succes. Jeg må nok erkende, at jeg ikke er et naturtalent udi lærerkunstens eventyrligheder, der skal kæmpes noget for sagen. Men udfordringer er der nok af, og det fra alle fronter og i alle størrelser. Og det i sig selv gør at tjansen aldrig bliver rigtig kedelig - udfordrende ja, men ikke kedelig! De fleste dage er det fedt - og så er der de dage, hvor det bare er benhårdt-jeg-gnaver-snart-armen-af-mig-selv-i-indestængt-frustration-mother-f*cking-træls, og man har sommerferie-startdato som eneste pejlemærke i horisonten, og man nages af en dyb tvivl på ens formidlingskunnen og rummelighed. Jeg er blevet tilbudt yderligere 10 ugentlige lektioner frem til sommerferien. På de fede dage ser jeg det som en tillidserklæring, på de knap så fede dage tænker jeg, at de blot skal have fyldt timerne ud... har sgu ikke rigtig mod på, at spørge ind til det. Er blevet lovet en rigtig god anbefaling - skal man se det som, at der ikke er brug for mig mere, når sommerferien kommer? Ville jo gerne blive som løsvikar...

På krea-fronten er der efterhånden kommet lidt liv i kludene igen. Jeg fik lavet en halvfærdig Timmy Tid-kage til guldets 2. fødselsdag (hvem fa´n har lige ramt fast forward og speedet os 2 år frem i tiden - i sidste uge var han da lille bitte, rynket og knirkende bebs med blød hud og fantastisk baby-duft?), billeder følger. I de kommende uger står den på hele 2 bryllupskager og en 30-års kage, så mon ikke jeg bliver så rigeligt mættet på dén konto!?! Derudover har jeg gang i den fineste lille flette-sag, en lille taske med falp-und-alles. Glæder mig til at få den færdig og tage den i brug. Og så er jeg i gang med at skrabe så mange grønne kaffeposer sammen som muligt. Har lyst til at arbejde med grønne farver, og har set den flotteste store taske i grønlig flet. Om det bliver til en stor taske, ved jeg endnu ikke. En clutch eller pung kan måske også gøre det.

Nu kalder virkeligheden og madpakkesmøringen - mandag står for døren, og endnu en uge på udfordringernes holdeplads kan tage sin begyndelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar