lørdag den 7. januar 2012

Elefanter, kaos og tidsfordriv

Så nåede vi ind i 2012, og selvom hverken jul eller nytår var nemt, gik det nu meget godt. Juleaften var nærmest ren etapeaften, hvor vi startede med at være seks til spisning og endte med at være 11 til hygge efter dans og gaveræs. Nytåret blev fejret med naboer og gode venner, og selvom jeg egentlig ikke havde den største lyst til at træde ind i et nyt og ukendt år, var det en hyggelig aften. Jeg har haft rigtig svært ved at hilse 2012 velkommen, da jeg de sidste tre år er trådt ind i det nye år med optimisme, håb og drømme. Og hvert år har på forskellig vis budt på udfordringer, der har været drænende og voldsomme. Og efter sidste omgang i november og december har jeg mistet troen på, at 2012 kunne være vores år.

Heldigvis har jeg en rigtig god konsulent ved min 2. aktør, som har tilbudt mig et coachingforløb, hvilket jeg har taget imod med glæde. Håber det kan banke noget tro og håb ind i kroppen på mig igen.

Jeg fik hele 6 Clover hæklenåle i julegave, og de er fantastiske! Jeg har givet mig i kast med amigurumi, de hæklede små dyr. Der ligger en overskuelig opskrift på en elefant i mine links, og jeg tænkte, at det kunne være et udmærket projekt at afprøve de nye nåle på. Og jeg er ikke skuffet :) Jeg håber snart at kunne præsentere elefanten Bimle.

Og så har jeg til sidst fundet mig et nyt tidsfordriv. En herlig lille app til mobilen, en udgave af spillet scrabble, kaldet wordfeud. Har hørt så meget om det alle steder, men gider ikke alle de døgnfluer, der bare æder ens tid. Men Jeg gav efter, og det er nu meget sjovt og afhængighedsskabende. Sirene81 - find mig derinde :)

Published with Blogger-droid v2.0.1

Ingen kommentarer:

Send en kommentar