fredag den 20. januar 2012

Send mere daim - og kaffe!!

Ja, jeg er i materialenød! Jeg har stadig ingen kaffeposer, så nu er jeg gået i gang med en clutch i daimindpakning - dem fra de små stykker, der er pakket ind enkeltvis. Det har resulteret i, at jeg er ved at kaste op ved tanken om at spise bare et enkelt stykke mere - og er begyndt at presse mand og venner til at gå amok i dem i stedet! Jeg skal bruge 50 pr. ring og har lige nu færdigklippede stykker nok til 2 ringe, hvoraf den ene er helt færdig, og den anden også er godt i gang. Derudover er der stykker nok i skabet - endnu med indhold - til 2 ringe mere, hvis jeg er heldig :) Men der skal minimum 6 ringe på, måske 7, så en eller anden skal spise 100-150 stk. daim, og gerne lidt hurtigt. Sæt i gang!
Elefanten Bimle mangler stadig ben, hale og øre, og det bliver heller ikke i denne weekend, den bliver færdig. Når jeg er færdig med 2. daimring, skal jeg have lavet min skønne piges lille pung færdig i lyserød og gul bukobaflet, så det tager nok resten af weekendens sparsomme kreatid.
Published with Blogger-droid v2.0.1

Ingen kommentarer:

Send en kommentar