tirsdag den 31. januar 2012

Unfinished buisness

Her er mine 3 ufærdige fletteprojekter. Først er min lille kaffepung, jeg har fået 2 poser, så mangler kun 6 mere for at kunne færdiggøre den. Jeg er overrasket over, hvor bløde ringene er, det skal nok blive en god pung - kaffeposer er rigtig godt materiale, men desværre langsommelige at samle nok ind af :)



Og så min daimclutch - som efterhånden har givet flere en god omgang ondt i maven... mest fordi de har skullet spise rigtig mange stykker daim, for at skaffe mig materiale nok. Jeg har 3 færdige ringe, og i posen er der materiale nok til én mere. Jeg mangler altså materiale til 2 ringe mere. Hver ring består af 50 stykker, så alt i alt kommer tasken til at bestå af 300 stykker, hvilket er lig med 300 små daimstykker. Puha, godt min mave - og vægt - ikke er blevet udsat for alle sammen :)



Til sidst mit virkelig tidskrævende projekt. Jeg fandt noget rigtigt fint bogbind, som jeg gerne ville lave en fin pung af. Min egen gamle kunstlæderpung er ved at fnulre op, så vil gerne have lavet en ny meget snart, og det skal være denne her. Men ak, bogbind skal lige betrækkes med klart omslag først, så det bliver helt vandtæt og slidstærkt, og min motorik egner sig åbenbart ikke til at klistre større stykker bogbind og omslag sammen, så sidder lige nu og klipper stykkerne ud i bogbind og derefter omslag, klistre dem sammen, folder og fletter - dét er tidskrævende. Håber min stakkels gamle udslidte pung kan holde sammen, indtil jeg bliver færdig.


Published with Blogger-droid v2.0.1

Ingen kommentarer:

Send en kommentar